LUMINOSITY

Pappa är så bra, mamma också för den delen (fast hon är borta nu några
dagar och det känns ju lite trist)! Pappa och jag pratade och plötsligt vände
alltid och nu känns det väldigt bra för vi förstår varandra så bra och
jag är så himla glad att jag har mina föräldrar, jag vet verkligen inte
vad jag skulle ta mig till utan dem!?! Guld värda och mer! <3 Det mesta
känns faktiskt väldigt bra igen. Jag har en klarare syn på saker och ting!
Det här make'ar säkert ingen sense alls för er men det gör det för mig,
kan inte riktigt förklara men jag har i alla fall blivit mer bestämd på vissa
punkter. Hoppas bara på att vakna med precis den här sköna känslan och
bra inställningen imorgon! För övrigt är DEN HÄR helt underbar, för er som
missat det! Ligger i sängen i mitt rum med tända ljus och lyssnar på den
vilket bara bygger på den där härliga känslan. Imorgon är det fredag
också och våffeldag, bara så himla bra!
Måste också nämna att jag hade en riktigt, riktigt mysig eftermiddag och kväll innan mitt lilla missöde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0