THIS IS A GIFT

Såå hiiimla bra!
tigertears, childhoodlight
Det är såna här trötta måndagar som man bara sitter och väntar på att dagen ska ta slut. Kommer faktiskt på mig själv rätt ofta att jag sitter och bara önskar bort t ex all den här vintern och bara väntar på att våren ska komma, men jag hatar att jag gör det! Tänk vad mycket av mitt liv som jag bara vill ska försvinna, som jag bara önskar bort och det tycker jag är rätt hemskt! MÅSTE bli ännu duktigare på att se fram emot små mysiga saker i vardagen och liksom leva i nuet och inte sträva efter det som ligger långt fram i tiden. Ikväll ska jag faktiskt (om inte pappa är heeeelt sne!!) göra något sånt där som spice'ar upp vardagen. Jag och några andra ska nämligen till en kompis och ha jacuzzinight!!!! Huuur härligt som helst!!! Ryser nästan av tanken på hur avkopplande det kommer vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0