TURN THE NOISE ON, I'D LIKE TO FEED MY POISON

Lyssna, på HELA skivan om jag får be!!!
weheartit, mycatisgay, childhoodlight, motleyphotos

Söta jesus vad jag har varit seg idag! Huvudet känns heeelt tungt! Jag hade även un faim de loup (=var hungrig som en varg, för er suckeeerzzz som inte kan franska! ;)) Trodde jag skulle må bättre efter att jag tröckt i mig massa mackor (mjukaaaa, typ frallor!?!!! :D <3 NOM!) till lunch men istället gick sär-tröttheten över till matkoma, ack så fabulöst! Sen åt jag middag typ klockan 5!?!?!?!?!!!! Helt sjuuukt ovanligt hemma hos mig där vi, jag citerar pappa: "lever som man gör vid medelhavet, och det är väl trevligt!" (observera: inget frågetecken. Det är en retorisk fråga han ställer!). Ja, alltså vi äter oftast middag lite sent, mycket senare än 5, fast jag gillar bättre att äta middag tidigt (mmm, jätteintressant det här..) så därför var det här en positiv mindfuck! När vi ändå snackar mat så ska jag nog dra mig bort till köket och botanisera lite i skafferiet, mamma har nämligen köpt ett lass med godis från finlandsfärjan... Känner på mig att detta kommer leda mig mot nyare breddgrader, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0