I TAXIN, I TRAPPEN, I HISSEN, I HALLEN

loverdaze

Ännu en gosig kväll igår med två coola katter (hahahhh!), Italian Spiderman (typ det sjukaste, roligaste, galnaste jag seeeeettt!! "I summon PENGUINS!" döör.........och ni fattar ingeting men skit samma) och sånt där trevligt. Guu, va torr min blogg har blivit! Skriver typ bara om hur jag myser helahela tiiden och sen lite skojsiga bilder och så en massa länkar med musik, det är min blogg i ett nötskal! Men nu är det så, det är lite som en bilderbok där man får kolla på alla bilder (som bara är sjukt random) och lyssna på lite härlig musik. Japp! Jag tänker inte heller bryta det här mönstret, nejnej, nu ska ni få en redig lista med blandade låtar som ni bara måste lyssna på!
aaaaaa
bbbbb
cccccc
ddddd
eeeee
fffffff
ggggg
hhhhhh
iiiiii
Trevlig söndag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Floppi

HAHAHAH! ÄLSKAR KATTEN MED MUSHEN! HAHAH

2011-03-13 @ 19:21:08
URL: http://maviemonmonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0