TISDAGSLYX!

"Vad har du gjort ikväll då??" "Nämen jag bah drog till stan och grabbed lite dinner på Vapiano med en väninna(!!) och klämde en bärrsss!"
Hahaha, japp, okej inte riktigt så men nästan! Vaknade idag (sovmorgooon <3) och från att ha nått botten igår så var jag på topp idag. Solen sken och jag knallade (några sekunders språngmarsch, vääääärt!) till jennifeer för pannkaksfrukost och släppa-loss-till-awesome-musik-ur-grymma-högtalare! Sen efter skolan var både jag och Tess för glada för att dra hem och löka, vi hade båda liksom en sån där riktigt bra dag så vi bestämde oss för att dra till stan och käka, hungriga som vi var! Tess föreslog gamla stan, så föreslog jag Vapiano (som btw var riktigt bra, snyggt, mumsig mat och typ sexig toalett!?!?!! hahaahh!!) och hur bra blev inte det?!?! Hovmästaren(?) när vi kom dit bah "och så vill jag se leg.. nää jag SKOJA BARA!" Så beställde vi zupergod pizza, vi hade det hur trevligt som helst och sen började vi tänka.. De kollade inte leg i dörren, fast de typ borde.. så kirrade Tess två cider och sen två till och hur najs var inte det!!! Det är liksom sån där vardagslyx som man måste unna sig ibland, särskilt när man har en sån där dag då man bara glömmer och skiter i alla problem! Två tummar upp och *händerna i takeeet*!! Sen kände jag mig lite extra hurtig (och kanske lite woozy with cider ;)) så jag gick av tåget lite tidigare och gick sista biten hem i takt till musiken, hehe!
Det. känns. BRA!


typ lite såhääär bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0