BRIGHTEN UP MY DAY

Daaamn vilket bra DYGN jag har haft, haha!! Drog som sagt till tyresö till simon för jacuzzinight med massa härliga homies och det var såååå bra och ännu bättre!!!! Så SJUKT härligt och avslappnande att sitta i en stor jacuzzi med mysbelysning, Bruce Springsteen och Lugna favoriter (älskar att de spelar samma låtar som de spelat i all evighet så man kan typ sjunga med i varje låt, haha!! <3), varma vattnet, kylan runt omkring och trevligt sällskap, och allt på en vardag!! LYXXXX!! Sen efter lite gameande och krånglande med hur vi skulle göra med sovningen så drog vi hem till mig och sov där några stycken. Somnade till Pocahontas efter värsta proffsryggmassagen av Tess och sen blev det pannkakor till frukost/lunch (sovmorgon in my heeeaart!) Efter två lektioner lång skoldag tyckte jag och Ida att det skulle sitta fint med en fika, så det fick det bli! Riktigt värt dygn!!! :D Nu ska jag se på Desperate Housewives och imorgon efter skolan blir det danzzz! Häjdah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0