.

Morsning! Skön fredag igår, snabb skoldag och sen drog jag och några till Götgatan, köpte några kalasiga byxor, underkläder (ohälsosamt färgglada-spets-underkläder-beroende) och tog en fika på Fåtöljen. Tog Saltisbananen hem, tröck i mig god pizza med papsen och sen znabbt (okej.. inte alls znabb) som blixten iväg till Tess, trots att jag var rätt trött (sov på tåget som vanligt och såg sådär snygg ut som man alltid gör när man har nacken i en 90 graders vinkel bakåt) och när jag och Lydia kommer fram grov-prankar Viktor mig, så jag dödade honom bara lite! Taggade som vi var satte vi igång ett Sagan om Ringen-maraton och jag slumrade väl till före ens hälften av filmen gått. Kämpade lite mer med filmen, gav upp, gick och la mig efter att ha varit riktigt jobbig mot en som förtjänade det (mission accomplished!) och jag undrar om det var någon som faktiskt lyckades se hela första filmen!?!
.
Sen vaknade vi helt sjukligt tidigt och åt frukost och chillade tills Tess var tvungen att dra och då fortsatte vi till gamla hedliga götgatan. Vi var vid Weekday och hängde på låset 5 i 11! Efter det satt vi i solen på trottoarkanten ett tag som små pundare innan vi gick till en annan affär. Flying A!!!! LORD! Det var typ den bästa affären jag varit i för det fanns så hiiimla mycket coolt (särskilt långklänningen och cape'en som var DELIKATA men kostade nästan lika jäävla mycket som en P&L-biljett........................)! Ida har massa ställen där hon skulle kunna tänka sig att dö på, jag skulle helt klart kunna tänka mig att dö i den där butiken (inte för att jag vill dö, men ifall jag var tvungen skulle det kännas lindrigare om det var där, insvept i awesome kläder!) Gjorde nästan ont i hjärtat att lämna butiken tomhänt fördetfannsjusåmycketsnyggagrejerdärochdevarsåcoolaochtrevligawaaaawawawa!!!! (<--- försök läsa det där om ni kan! gosh..) Avslutade i alla fall rundan med att äta godis och sola på en bänk. Sen åkte jag hem (sov!!!), gick en extra lång väg för att komma hem och var hemma ca kl 3! Snap, jag har hunnit göra saker idag, känns skönt!
.
Och juste, jag vill åka till peace sooo baaaad!!! Lykke, kings, deadmau5 och massa fler grymma kommer ju dit! Jag har råd och pappa K:ar det men jag måste bara vänta tills måndag då mamma kommer hem, för hon har tydligen också något "att säga till om". Men framtiden ser rätt ljus ut!! :D

Kommentarer
Postat av: Elli

Kanske du har börjat fatta varför jag dog över konserter och festivaler ständigt när vi gick i högstadiet. hmm. ska vi ses någon gång?:) bor ju bara 5 min ifrån varandra, du vet.

2011-03-27 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0