CALIFORNIA DREAMIN' ON SUCH A WINTER'S DAY

TRYCK HÄR ELLER HÄR GÅR OCKSÅ BRA!
weheartit, hypnotisedwitheveryline, mycatisgay

Såg Fish Tank i fredags och fastnade såklart (se filmen och ni förstår) på California Dreamin', så hiiiimla braa!! Och låttexten stämmer ju lite med hur jag känner också, jag menar att jag inte skulle tacka nej till varma californien (fast jag vet inte ens om det är varmt där nu men vi säger det iaf för annars är det ju lite fail... GOSH! JAG VILL HA SOL OCH VÄRMEEE!!!) och lämna svinkalla (ska det vara vinter forevaaah eller vad är greeeejen!?!?!?) svea rike bakom mig. MmmmmmmmMmMMmMmmMmMmmmmmMmMmMMMmMmmmmmmmmmmmMmmMMm
Den där fotbilden är ju lite härlig liksom (stör mig dock på att DE ALDRIG KOMMER FRAM!! det bah hoppar fram och tillbaka ju, sjuukt irri efter ett tag, om man sitter och kollar på bilden i timmar, som jag gör.....), så brukar jag också sitta i bilen när jag sitter fram! Då blir det alltid fina fotavtryck (lite lööök va!) på framrutan också som uppskattas så ENORMT av papsen!! mehheheeee mm, mys. Och det är alltid han som får torka bort det.. jag orkar inte med sånt inte.. (l-l-l-l-l-llll-lllaaaat)
Ska jag vara duktig liten flicka nu och plugga matte (BEHÖÖÖVS!!!!) eller ska jag göra något najs istället som jag verkligen vill göra, som t ex kolla på typ OC (när man talar om trollen liksom, eller aaa californien alltså!)... hmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0