THE TOWN, THE STREETS, THE LIGHTS, THE RAIN

Klicka för lite skön låt från vår uppvärmning :)
Tjenixen! (hurtigt och glatt, precis som jag känner mig nu!) Gick upp tidigt imorse och gick och myste med frulle hos Jenniiii vilket var riktigt soft. Jag fick liksom massa energi och var rätt ivrig och taggad hela dagen. Efter skolan drog jag, Floppii, Harrii, Pandii och Hannii till stan, käkade på donken och hade det trevligt och sen drog vi till dansen. Det var sjukt kul och jobbigt! Kändes verkligen att man tränade och det är då det känns värt!! På vägen hem hade jag typ övermycket energi och endorfiner n' shit. När jag gick av tåget vid min station så började också Kids spelas på min MP3 (ja, ni läste rätt.. en MP3!! Hallååå medeltid!!!!!!) och jag blev bara så glad och började gå i takt till musiken, skutta lite, sket i att conversen blev blöta av slasken. När andra versen började kunde jag inte låta bli att stanna och vända ansiktet mot himmelen bara för att känna det svala regnet mot ansiktet, och det kändes inte så kallt utan bara skönt (och jag orkade inte bry mig om att människor säkert trodde jag var ett tard av något slag)! Sen skuttade jag vidare hem, slängde lite spontana leenden till random dudes jag mötte på vägen bara för att jag verkligen kände för det. Jajamensan, och sen åt jag massa mat (lastbilschaffishungrig blir jag liksom efter dansen) och semla och det var gott! Så kul var det, inget mer med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0