ALL THE CIGARETTES THAT I HAVE NEVER SMOKED

Har precis klarat av sista dansen vilket känns lite dystert och nu kommer jag ju inte träna herre min skapare vad kommer hända med mig då jag vill inte ens veta awwaaaa! Nu kanske man skulle plugga lite någonting men jag tycker jag förtjänar dusch och lite mat! Men just nu sitter jag här och har Bailando på huvudet (vettefaan hur, varför......) och tänker på allt som jag VILL!! Jag är lite övertaggad och vill verkligen göra en massa nuu!!! Aaa men jag ska chilla lite nu va, imorgon är det fredag hahaa jag menade lördag, vad iiii.. jag orkar inte sudda det där MEN vad jag menade var att det är torsdag imorgon och det KÄNNS som fredag! Gött!




Män, sova, mysa, sol, sommarkvällar mmmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0