DO THE CHA-CHA

VAKNADE EN TIMME FÖRE MITT ALARM GICK WAWAWAAA HUR OTROLIGT (men sant.)(tänkte försöka beskriva hur ni skaa tänka er rösten som säger det i den tidigare parentesen men.. men det ba funk int!) ÄR INTE DET!?!??! It's gonna be a lovely day..! Men hörrni, igårkväll, det var inte kul. När jag gick in i badrummet och kollade mig själv i spegeln, herregud hur jag hade förfallit, jag kände mig som Kuzco i Kejsarens Nya Stil när han i spegelbilden ser att han har blivit EN LAAMAA!! "Åhnej vad har hänt med mitt ansiiktee, mitt UNDERBARA, VACKRA ANSIKTE!!!" Just så var det.... nästan... kanske inte riktigt men ni förstår lite var jag försöker komma... eller det gör ni väl inte men dä e lööönch (norrländskt så det står härliga till)! Inget att gråta över i alla fall! Idag känns det typ som om jag ska till dagis för jag har bara en lektion i skolan och det är fackteckning där man sitter och målar och lyssnar på musik, nemas problemas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0