DON'T PAINT THE SILENCE BLACK

lite gammalt och gött
Jag är mycket, MYCKET trött men jag vill inte sovaaa nuuu (som ett tjurigt, litet barn..)! Jag vill baka, fast jag vet inte vad!!? Vi har säkert inte ens några ingredienser hemma.. det är väl bäst så då! Imorse övervägde jag helt seriöst att försova mig första lektionen eller kanske hela dagen men jag tog mig i den så kallade kragen och gick upp. Tungt! Allt det här är helt osammanhängande och nu känns det som om det kommer bli vinter igen, men aldrig att jag tänker plocka fram mysse och vantar igen (brukar iofs aldrig ha mysse så då är det problemet löst!). Hej då

Kommentarer
Postat av: ida

snagga bildar bradaaaaan!

2011-05-05 @ 22:19:33
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0