...

Sådär ja, då var ca 3 och en halv timmes franskaprov, med lite pauser mellan, avklarat! Trodde jag skulle somna bara efter första delen, förträffligt!!! Men nu är det överstökat, fast imorgon ska fortsätter helvetet med den muntliga delen. Ni hör ju hur bra det här låter! Men nu ska jag i alla fall fortsätta knarka Satan i Gatan och knalla över till Jempoy för att baka pizza (Sara Lee är såklart med, fun part of cooking liksom! ;)) Nu river hungern som en aggressivt, rabiessmittad katt i min mage (lyriken har etsat sig fast lite i mitt huvud, tack till givande svenskalektionen, hehee) så jag avslutar här!
Och juste, vad fan hände med värmen egentligen!?!?!?! Pisskallt ute nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0