innan jag springer på toa för sjuttio-elfte gången inatt

Jag hade en mycket värd söndag efter en hemmalördag, jag och amanda hade lite mattepluggdejt med KTH-hjälp, lite film och påskharar hos henne! Idag var jag däremot brutalt trött och ännu mer förvirrad över franskan än vanligt.. Liite stressad börjar jag också bli över att jag lallar så mycket med skolarbetet, eller är jag stressad..!? Vet faktiskt inte riktigt, men det börjar ju dra ihop sig nu! Ikväll sket jag hur som helst i plugget och drog iväg på té-, chailatte- och filmmys i soft lägenhet! (rätt så kissenödig nu) Sen var jag lite rädd på den nersläckta saltsjöbanan hem och nu kan jag inte riktigt sova för magen gör så jävla ont! Som tur kan jag ju sova länge imorgon bitti!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0