CAN'T YOU SEE THAT IT'S JUST RAINING, AIN'T NO NEED TO GO OUTSIDE

Jag har känt mig lite smått lame hela helgen så igår var det skönt att inte behöva lämna hemmet och istället ha mys här! Snabbspola lite genom en gammal kultskräckis med ovanligt intelligenta zombies och sen bara mysa och prata med tända ljus. På morgonen blev det frukost på sängen (att få frukost på sängen i sitt egna hem utan att ens gå i närheten av köket är inte illa!!). Idag ska jag göra klart det allra sista på historiauppgiften, det behöver finslipas lite. Sen ska jag njuta av att det regnar ute, sitta och mysa med en kopp te och rota fram något spännande bland alla LP-skivor, kanske något jazzigt skulle sitta fint! Men vafan nu tittar solen fram.. jag vill bara ha en massa regn hela dagen! Sitta inne och höra regnet smattra mot asfalten utanför fönstret. Det får mig att tänka på landet, där kunde man sitta vid köksbordet och kolla på regnet, så himla bra minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0