SLOW DOWN THE TIME

Insåg idag att jag ÄR stressad så nu är jag hemma för att ta tag i saker och verkligen pluggaaa! Men jag har svårt att konsentrera mig för nu är jag sådär förvirrad och allt känns upp-och-ner och aaah, jag kan.. jag vet inte ens hur jag ska formulera mig för jag vet inte ens vad jag försöker säga! Jag tror det är förändring som fuckar up mitt huvud och jaa, eller så behöver jag bara sova lite! hahah Fick i alla fall ett roligt samtal nyss och kommer snart få besök av min bebbo Li igen efter vad som känns som en evighet!
smarr för öronen!

Kommentarer
Postat av: lydia

hehehheh ja sket oxå i franskan, har dock inte fått något gjort idag, fan! hatar migsjälv för de... :@

iaf, såg den här gifen och kände ba OOH MY DEDÄR E SÅÅÅ JOZZAAAAAAN OHMYGAAAAD typ... hehehehhehee

http://drunkinspace.tumblr.com/post/5582842275

2011-05-17 @ 21:49:43
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0