FUCKING AWESOME INLÄGGG

Nu har jag dansat två dagar i rad, lika hårt varje gång så nu är jag rätt så jätte slutkörd!! Kom på att jag kanske ska plugga lite någon dag också.. lever liksom lite som om det redan är lov.. he he hee. Men ahh jag är trött i huvudet nu och det känns som om jag har lyckats fucka upp min rygg lite och jag BEHÖVER en dusch!!!! Men först ska jag bara tipsa om en konferens som min kompis organiserar, är inte det rätt grymt!!?!?! :D Sjukt ambitiöst och bra och jag tror att det finns en efterfrågan efter något sånt här Därför tycker jag att ni ska läsa mer om Glow and Grow Conference och attenda eventet på fejjan föfäään!! Överskottet går liksom till cancerfonden och allt, så det är alltså en god gärning för både dig och andra!
Och när jag ändå länkar massa najs grejer så kan jag passa på att länka Vikkan & Co, helt awesome band med massa sköna snubbar! Men är ni inte övertygade om hur bra de är så måste ni ju komma och se när de spelar om två veckor och på samma gång se några andra grymma band! Nu vet ni lite vad jag kommer syssla med under de närmaste helgerna.
Det är såhär det går till på dansen serru!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0