goood morgon!

Alltsååå.. vad händer med mig!? Hade kompledigt och bara en lektion igår så innan hann jag med bikinishopping utan något resultat, allt var sladdrigt och satt fult, och på kvällen såg vi Säkert!. Det var verkligen bra och mäktigare än jag trott så ännu mer tagg inför peace!!! Men efter det, jag blev så sjuuukt trött!!! Åkte med till erik men orkade typ ingenting utan satt mest och nickade och log och försökte hålla mig vaken! Vid 12 ville jag bara sova och då var vi ändå en hel del som drog oss hem. Eftersom det också går så fruktansvärt snabbt att komma hem så stupade jag i säng så tidigt som klockan halv 2. Sen väckning klockan 8 och iväg till djurgården för Glow & Grow Conference vilket var riktigt intressant men synd att jag behövde vara så trött (verkligen grov trötthet, sådär så man nästan inte kan hålla ögonen öppna!) just hela den här dagen!

När jag kom hem trottsade jag plugget och bara gick och la mig i sängen under täcket och sov 3 timmar, tills nyss! Vaknade och visste inte alls var jag var och vilken dag och tid det var! Fortfarande rätt seg men kanske lite mer utvilad ändå. Har dålig smak i munnen och smink i ansiktet. Bra som jag är på att ta hand om mig själv (mamma och pappa är inte hemma) så handlade jag på vägen hem, en halloumi-ost, det enda jag kände mig något sådär sugen på. Ibland när jag är i mataffärer vill jag bara köpa allt, men när jag väl ska köpa nått då finns det inget jag vill ha.. Stört! Ska väl ta och äta den där ostjäveln nu då! Får se om jag orkar dra iväg ikväll, känns ju lite segt att dö ensam hemma ifall nu jorden skulle gå under, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0