LIKE A MONKEY READY TO BE SHOT INTO SPACE. SPACE MONKEY!

Hade en grymt bra lördag med lite lunch och spanande efter coola/snygga/roliga människor vid hötorget, sen middagsfixande (jag bidrog med att vika servetter), jordgubbar och smält choklad, Irish drinking songs, Sing Star, Fight Club och övernattning! Kunde inte varit bättre!! :D
I fredags lyckades jag försova mig en hel timme, lyckat! Efter skolan delade vi ut lite flygblad på stan om den här konferansen och det var faktiskt roligare än jag trott! Vi avslutade med att gå på stan och leka engelska turister, hahah. Sen blev det mat och ännu mer god mat hos Ida. Mysigt men jag ångrar liiite att vi inte gick på en spelning! Men men.. nästa gång, DÅ! Nu är jag rätt trött och ska bara chilla hemma med lite släktingar och kanske försöka få något vettigt gjort!
.
(ÄNTLIGEN gick det här inlägget att posta, blogg.se sög i helgen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0