jag avgåååååår

Japp, nu tänker jag snart vara mitt tjuriga jag. Hade typ best.sunday.ever igår innehållandes mys med Louise som sovit över, lussebullebakande, sen kollade jag Harry Potter(hur awesome liksom!?!?!), åkte och lyssnade på skön reggae med sköna människor i dieselverkstadish och tillbaka hem igen för att se bästa Love Actually.

Detta underbara resulterade i att jag behövde skynda hem idag och göra matte fram tills nu med lite pauser för näringsintag(och tro mig, näringsintaget är okontrollerbart när jag är i ostabilt plugg-mode, I'm becoming a fucking flodhäst but what can you do..). Men vad får man för att man är duktig och pluggar hela jävla måndagen, jo, KARMA(ja jag är ett vidskepligt cp som tror på karma, PROBLEM?) IS A BITCH OCH GÖR SÅ JAG GLÖMMER ETT MÖTE OM RESAN TILL NICE, SOM MAN INTE FÅR GLÖMMA. VARFÖR?!?!?! VAR DET BARA FÖR ATT JAG HADE EN SKÖN SÖNDAG DÅ JAG BARA KOPPLADE AV!?!?!? AAAA TYDLIGEN FÅR MAN INTE NJUTA AV EN SÖNDAG NEJNEJ VISST. HORA. OCH MATTE ÄR JU OCKSÅ BLAND DET FITTIGASTE SOM FINNS FÖR DET VILL JU INTE FUNKA. DESSUTOM VET JAG INTE EN SATE SOM HAFT ANVÄNDING AV EKVATIONSSKIT EFTER SKOLAN!!!! (tänk er ännu större caps lock:) GOD MORGON!!! MEN NU FINNS DET FAKTISKT TEKNOLOGI SOM KAN SKÖTA SÅDANT ONÖDIGT OM MAN MOT ALL FÖRMODAN SKULLE BEHÖVA DET.

jag är helt utmattad av ilska och pluggtrötthet och magont (som jag säkert fått för att jag är så stressad och har så mycket ångest!) KEEPS.GETTING.FUCKING.BETTER. OCH MITT LÄPPSYL SMAKAR KAPRIS ISTÄLLET FÖR NÅGON OKÄND GOD SMAK, GÖR MIG SÅÅÅÅ MHYCKET GLADAREEEE. jag lever på att klaga idag. att skumma mjölken gick också åt helvete kan jag ju tillägga när jag ändå håller på. jag vill bara åka in och mysa i stan balnd alla julbelysning och köpa kläder som är fina och en jacka som kanske värmer tillskillnad från alla mina jackor (som jag förövrigt kräks på)(*nypa salt*) jag avgår för dagen och taggar (INTE) ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0