skillz på grillz

okej, jag kan verkligen inte skriva ett inlägg. Det blir bara såna här "Cha cha bloggen... jag jag jag..blablabla"-inlägg som är så himla kul att läsa men aa. Nu sitter jag i och för sig och lyssnar på Mumford & Sons och taggar deras nya skiva! Men från ett band till ett annat, Fleet Foxes i tisdags var så underbart bra. Ribban låg ju rätt högt efter att ha sett Bon Iver men fan vad Fleet Foxes levererade ändå! Och annars då, fått en iPhone, lite sådär bara, dansat så att svetten rann och idag tog jag och jennifer med oss kaffet, dajmen och standardmandarinerna till ishallen och åkte lite skrillor. Jag var som bambi/Michelingubbe på hal is medan jennifer var självaste isprinsessan. Kontrasterna <33
jennifer skillar, behöver jag ens säga mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0