why did you choose to lean on the man you know was fallin

Hade en spännande 11/11-11 kväll igår. Först lite spontan, gosig middag. Jag mortlade ihop en pesto! Det följdes av hårt iPhonegameande vid köksbordet, hora var nog kvällens mest använda ord, vi hade mycket trevligt. Pappa och mamma var på olika håll, bror och smågrabbarna hade därför väääldigt kul, jag hamnade på alla fyra i badrummet med trasan i högsta hugg, sen kom pappa och stämningen blev inte lika kul, jag vinkade av snällaste ida och klockan halv tre satt jag på badrumsgolvet igen som en stöttande syster. En hejdundrandes förkortad version av kvällen som man sent lär glömma! Just nu kan jag inte riktigt förmå mig att gå och duscha för den här låten är så himla bra och måste spelas om och om igen. Och så vill jag att den här filmen kommer på bio snart. bara låten får mig att vilja se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0