FUN FUN FUU-UU-UUUN

Morning sickness, humörsvängningarna, den utspända magen och att jag nu cravear mörk choklad som en liten sate... BAM! PREGNANT. typ. haha, nej skämt åsido, för det är jag inte O_o, men så har jag känt de senaste dagarna. I och för sig låter det också lite som symptomen för en TONÅRING! För övrigt har jag inget mer av intresse att tillägga förutom att jag ser någon slags mönster genom alla mina webcambilder. Standardposen som återkommer om och om igen. Varsågod, här är ett smakprov
dat tröja över axlarna!!
dat schteeek
dat mun...
i don't even..
dat fierceness
dat söndagsmorningface

Kommentarer
Postat av: Kabamaaaa

Ahahahahhaha metaaal!!<333

2011-11-17 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0