A CHAAAANGE IS GONNA COOOOME

Alltså livet är ändå rätt okej najs liksom. Så himla lätt att klaga men det ska man ju fan inte när man sitter med tak över huvudet, mamma planerar lussebullebak, man är glad, lyssnar på bra musik och känner innerst inne att man har en riktigt trevlig livssituation. För en vecka sen vid samma tidpunkt kan jag ju säga att jag hade en helt annan inställning och var betydligt mer gråtfärdig, men det är ju det som är så underbart, att allt är relativt och att man ändå kan växla om så fort ibland. Gör mig ännu gladare, pressen över att jag ska plugga matte kan inte ens bring me daaaoown!! Och igår hade jag det allmänt trevligt med lite vänner, såg på bio och avslutade kvällen på gamla hedliga café 60. Men på tal om förändring..
det här är jag ibland i mina sämre stunder
ibland blir jag lite arg
ibland kommer husmor inom mig fram
när jag känner mig riktigt jävla festlig och swag
ibland när jag tänker på katter..... och hur jag vill krama alla, sätta på dem små söta rosetter och stoppa dem på regnbågar!!!
när är med i jackass och åker rullskridskor i en buffeljord
när jag lever mitt fabulösa liv på min fabulösa 320 fot stora yaaczxht minglandes om gårdagens tillställning med mina glamourösa, svinsnygga vänner
minns den gången jag odlade skägg..
..sen kom en häst och åt upp allt mitt kroppshår, allt detta var då innan jag ens fyllt tre år
ganska hård barndom, men det blev ju människa av mig ändå!
nu för tiden tar jag det mest lugnt och chillar på min elefant

Kommentarer
Postat av: Amen vem tror du liksom?,!'cnccmmc

AHAHAHAJAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAAHHAHSHSSH <373738282929293948;8,!'feopswö

2011-11-26 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0