att plugga eller inte plugga, det är frågan..

att plugga eller inte plugga, det är frågan.. Slutade skolan vid tre och var på väg att lämna byggnaden när planerna ändrades. Kaffe, daim och plugg med Jennifer och Vidar i ljushallen till typ halv fem. Så jävla mycket plugg det blev också hahah men det var kul! Och nu sitter jag här sent kvällen innan provet och tvingar i mig kunskap, precis det jag bestämt mig för att undvika i år. Bra Josefin, bra. Och jag verkligen hatar naturkunskapen utav hela mitt hjärta (som förövrigt består utav både nervvävnad och muskelvävnad)!!!! Jag har suttit och gjort lite eget reflekterande och kommit fram till att man blir fet av att plugga! För det första gör man allt för att undvika pluggandet, särskilt att äta allt som finns i huset. Sedan behöver man energi för att det är så fruktansvärt utmattande att plugga. För det tredje måste man också belöna sig med något gott när man väl är duktig och pluggar (händer dock inte så ofta). Dessutom hinner man inte gå och träna om man bara sitter och pluggar, helt enkelt förödande!!! så hat till plugg, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0