hagrid skaffar ombre

Gick en rask promenad till affären med eskimån för att köpa glass, konserverade mandariner och nutella, som jag suktat efter hela veckan, och så har dem inte skiten!!!!!! (hatar hor-ica) Jag blev ledsen i ögat och köpte ingenting, det var a sign, nu blir jag i alla fall inte fet.. Hur som helst, utanför affären var en jävligt skev sparkcykel som säkert ingen skulle sakna så vi ba fuck the system och så tog vi den. Så vi rullar. Och jag såg ut som en snabb Hagrid och jennifer såg ut som en snabb jävla eskimå (eller inuit om vi ska vara riktigt korrekta här men det är vi inte FUKK AINA) Och nu sitter jag här utan min glass, lyssnar på thuglife-musik heheheeh och kollar på inspirationsbilder, för när jag kommer hem från gran canaria så ska jag färga håret ombre style!!
såhär snabba var vi
mmmm ombreeee (tänk snuskig, mexikansk, manlig röst!)

Kommentarer
Postat av: Eskimåån

Låter som en kul kväll.

2011-10-16 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0