standard, typ

Inget speciellt idag direkt råå. En lektion bara och sen åkte jag och ida hem till mig och kirrade fotoläxan. Ida skuttade runt i en dunge barfota iklädd vit långklänning och jag trippade utanför mataffären i allmänt sköna kläder, inga konstigheter! Nu försöker jag med det omöjliga att plugga till ett naturkunskapsprov och det går ju så fantastiskt bra. Inget sött har vi hemma heller. Eller jo, marianne och after eight men det är ju lika gott som tandkräm...
idas iFån innehöll bevisen på hur snygga vi var

Kommentarer
Postat av: ida

1. SUPERGOTT JU

2. tandkräm är och gott...

3. jag är med på din blogg ghihihihihihi colio! :3333

2011-10-11 @ 21:36:38
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: ida

1. SUPERGOTT JU

2. tandkräm är och gott...

3. jag är med på din blogg ghihihihihihi colio! :3333

2011-10-11 @ 21:36:50
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0