SWAG

Alltså wää wää WÄ! Jag har varit så mindfucked hela dagen och ont i huvudet har jag också haft. Men det var i alla fall väldigt fint väder idag så vi satte/la oss ute på bänkarna på lunchen, igen, så vi rullar. Mysigt när oktobersolen värmer på benen och man kan ha på sig solbrillorna ännu en gång. Men nu blev det tydligen jättemycket i skolan helt plötsligt, fantastiskt soft att jag knappt börjat med något av det. Snart är jag jävligt fucked. Men tills dess njuter jag av att göra ingenting och äta kanelbullar såhär på kanelbullensdag. Jag svullar som en liten sate idag och så kommer mamma hem och föreslår pizza till middag och höjer mitt humör avsevärt, så nu taggar jag fet, slabbig, gärna kebabpizza och sen frästar faktiskt en promenad och att inviga mina hurtiga skor och byxor. Mmmm, kvällen känns planerad, inget plugg i sikte! SWAG






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0