I'm not saying I'm silent

Idag har jag tränat och skolat och fått knasig syrebristkaoz på samhällskunskapen och duschat i en timme och köpt tyg som är plast och nu dricker jag en sjuhelvets mugg med kaffe så jag lär ju verkligen inte kunna somna ikväll. Tillskillnad från idag så kännder jag mig väldigt pigg och taggad nu, eller nått sånt, kan inte ens förklara. Antagligen är det träningen och kaffet (och kanske låten jag lyssnar på och inte tänker säga vilken det är för jag skäms nästan.. hehe). Och snart är kaffet slut och jag vill ha mer och jag vill springa, resa, köra en bil till något som känns som världens ände, se bon iver och fleet foxes nununuu, äta en jävla banan som är 4,5 (eller var det 3,5) på bananskalan och köpa skor. Det vill jag. På tal om inget, när jag satt på tåget igår bara BAM!, från ingenstans, ville jag ha man. Skulle liksom inte vara helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0