men wäää

men wäää. Aaa, typ lite så känner jag idag. Inte bara lite så, den här dagen har fan sugit! Ända sen imorse har jag velat att den här dagen ska ta slut. Nu kommer jag låta saltis och ytlig och allt det där men jag bryr mig inte, för det blir fan aldrig en bra dag när man har smutsigt hår. Jag orkade nämligen inte tvätta det imorse för jag tyckte det dög en dag till... never.more. Jag var i alla fall duktig (JA, jag kände mig duktig) och tränade även fast jag var jättetrött och efter så lyckades jag såklart tajma det så bra att jag kommer till tågstationen 10 minuter innan tåget ska gå, tror jag ja.. Då är det tåget som jag tänker ta nämligen snabbtåg (OCH JAG KAN GARANTERA ER ATT DE DÄR SNABBTÅGEN ÄR INTE SNABBA BARA FÖR ATT DE HOPPAR ÖVER MASSA STATIONER SOM T EX SICKLA DEN STIONEN DÄR JAG VAR. DE STÅR ÄNDÅ OCH VÄNTAR I 320 ÅR I IGELBODA. DE SKULLE KALLAS SNABBT-TILL-FISKIS-MEN-SEN-EXTRA-LÅNGSAMT-TÅG) Mmmm, då är det alltså typ 40 minuter tills nästa tåg går nejmen vad.kul. Tänkte att jag kunde fördriva tiden med att gå igenom Sickla galleria där min förmåga att stå emot allt himelskt gott som säljs sattes på prov. Morotskakor i lager, chokladkakor, brownies, glass, sushi, stenugnsbakad pizza, godis. Jag klarade inte att vara där längre så jag var tvungen att gå tillbaka till stationen och STÅ DÄR OCH FRYSA IHJÄL när jag får svaret på mitt sms om middagen från pappa, som fick mig att typ gråta och skratta samtidigt
precis vad jag var sugen på!!!! "Mums!!"..... Tack, jag har verkligen haft en förträfflig namnsdag, verkligen. Förträfflig.

Kommentarer
Postat av: jenniiiiiiiiiiiiiiiii

this made my day. jaG gillar diG

2011-09-20 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0