SERIOUS BUISNESS

"FITTCP!!" var vad jag sa på tåget imorse när jag insåg att jag hade glömt sportbh:n som jag var så taggad på att använda..  aaarghh! Och sen blev jag arg på allt och så var det i alla fall inte någon jävla idrott så då hade man ju egentligen kunnat börja halv ett men nej på nacka har man ju så himla bra komunikation oh ja jättebra verkligen. Men jag vände ilskan till något bra och tog mig i kragen, åkte med Hannah till sickla efter skolan, skaffade gymkort på Friskis och gymmade! Yes, ny livsstil here I coooome!! Nu ska det här inte vara slöseri med pengar, kollar mig själv i spegeln och ger mig själv en superseriös blick så jag förstår att det här är allvar. Ibland måste jag ta i lite med hårdhanskarna när jag handskas med migsjälv!
Såhäär seriös och hård måste jag vara mot migsjälv! Annars är det lätt att jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0