there, there..

Maaah, slutade 12 idag och kom hem 6, det tog en herrejävlarns tid att fixa plats till dansen men nu är det köpt i alla fall. Kom hem rätt trött och faceade realityn som inte var så sweet, ett reportage att avsluta liksom. Tjihoo!!!! Kom hem och satte mig framför datorn med en hårtuss (i brådskan imorse rensade jag borsten vid datorn..fresh) bredvid mig och på tok för stora trosor på mig. Kände mig allmänt deppig och sunkig när brorsan kommer hem och berättar att vår granne och hans kompis katt blivit överkörd. Och han har precis varit ute och hjälpt till att ta undan kadavret och blodet från vägen, då blev man ju verkligen ännu mer glad och taggad på livet. Nä, fan vad jag blev stressad och sne idag men som tur har man ju människor runt omkring som klappar en på axeln! "There, there" Nu har jag ätit och är snart klart med reportaget och ska unna mig lite ben & jerry's och sen blir det tidig i säng, väärt!!

Kommentarer
Postat av: mändaabrychan

there there <3

2011-09-06 @ 19:48:18
URL: http://maddafakkinfuck.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0