vi fadeade uuut

Sitter i rummet, standard, och tänker på hur mysigt ljuset från min golvlampa är medan jag smälter tre korv me bröö. Ströläser lite Hamlet, ofokuserad som vanligt. Läste Lyrres blosg och fika ALLTSÅ JAG HAR JU PROBLEM HAR JAG GLÖMT HUR MAN SKRIVER ELLER VAFAN ÄR DET HÄR.... JAG LÄSTE lydias blogg och fick värsta epiphany att jag borde promenera mer! Hur mysigt och värt som helst! Men nu är det nästanstorm och jag måste läsa så det får bli en annan dag. Jag är verkligen den där skjuta-upp-allt-tjejen in i benmärgen, helt hopplös. Kommer någon någonsin att kunna älskar mig!?? Det är frågan det. NEJ, frågan är att vara eller inte vara moehehehHamletheheh Jag är sååå inte on fire today... Och så har jag smutsigt hååår shalalala, gratinerat i smör typ. Jag orkar inte med mig själv just nuu. Vill ha en kram. eller kanske stå på ett berg!?!? Ett berg skulle vara mäktigt och sätta lite fire to the rain. Ska nog leta upp ett lämpligt berg DIRRR!! Berget på gamla skolgården här bredvid, typ 20 cm högt inte alperna direkt men vafan det duger ju!! Jag bara ställer mig på korvgrillen så är det fina firren! Men antagligen skjuter jag väl upp det med. Förutsägbar är jag också. Och jag har typ krympt!?! Jag låter sinnessjuk... det här får räcka för idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: L

asså ja orkar inte. hahahahhaha. åh, du e ju för bra. hhihihi gosekorv

2011-09-14 @ 20:52:32
URL: http://imnotvain.blogg.se/
Postat av: L

asså ja orkar inte. hahahahhaha. åh, du e ju för bra. hhihihi gosekorv

2011-09-14 @ 20:52:59
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0