så jag rullar

så jag rullar. Jag är halft död men samlar energi från en smoothie, lite så jag rullar liksom! Dansade röven av mig idag, alltid lika jobbigt och särskilt med mitt skeva knä och träningsverken från igår. Men även ett alldeles förträffligt tidsfördriv och träning! Det piggade upp mig efter ilskan över min horfula bild i fotografisk bild.  Och hur taggad är man inte på att designa en, ja juste - POTATISSKALARE i formen!! Helt fuckingcpamazing ju!!!!! Men sen ska vi också göra en stop-motion film, DET kommer helt seriöst bli sjukt fett!
jag när jag rullar i min bil
jag när jag rullar på min cykel i min tjusiga hatt
så rullar jag i vattnet!
jag när jag rullar panda-style och så jag rullar på catwalken!
det är så jag rullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0