10 gula

10 gula. Vaknade till regn och svor högt över vädret hela vägen till tåget och till skolan. Idag var verkligen inte en sån dag som det är mysigt med regn. Sovmorgonen idag gjorde den vanligtvis långa onsdagen kortare kombinerat med att vi fick en uppgift som gjorde att vi fick sluta mycket tidigare. Passade perfekt för då blev eftermiddagen längre och jag fick mer tid över till att kolla höstskor. Och jag hittade också ett par jättesnygga och mamsen sponsrade så nu är humöret på topp. Förutom magont, som börjar bli lite standard nu, var det en skön dag för jag hade ett behagligt humör efter att ilskan över vädret lagt sig! Och jag tycker faktiskt jag var rätt snygg idag, helt okej liksom, sådeså! Det är inte direkt något man säger om sig själv utan att låta som en riktigt dryg och självgod jävel, men nu gör jag det för det är verkligen inte ofta jag känner så! Nu överväger jag att ta min tredje kopp kaffe för dagen och packa, för imorgon kväll åker vi en sväng till mormor.

i fotografisk bild ska vi fota tio bilder som går att motivera till ett ord, jag fick ordet gult. Det kommer bli kul men nu tänker jag lägga upp bilder som inte har något att göra med saken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0