18 NURÅÅÅ OCH JAG BARA MINGLAR

Okej, här är något för intresseklubben att anteckna

Alltså den här helgen, det här livet, bästa!!!! I fredags blev jag äntligen 18 och hade mysigaste födelsedagen med både fina familjen och kompisar. Ingen utgång men vad gjorde det, vi ville ju ladda för lördagens vita sensation!!! Och FAN vad jag och Tess var stressade hela lördagen, stressen släppte inte riktigt förrän ungefär en timme innan när vi stod och fixade det sista och vi hör musiken och känner basen upp till övervåningen, då föll alla puzzelbitar på plats. Och efter någon timme var stället fullt av våra vitklädda vänner och jag tror aldrig jag riktigt varit så lycklig! Okej, vi saknade några som tyvärr inte var där, men i princip alla var ändå där och gjorde vår kväll bäst! Så himla fina att jag nästan blev tårögd några gånger! Det är bara så sorgligt att det här som vi har pratat om i nästan ett och ett halvt år nu bara är över, men vi satte den, vi lyckades throw a damn good party!

Tröttheten igår när vi var tvungna att vakna tidigt för att gå tillbaka och städa var ganska påtaglig, men det var det värt. Det var grejer överallt och golvet var lika klibbigt som donkens golv en lördagsnatt en lönehelg men allt var ändå helt. Efter att ha moppat golvet på båda två våningarna tre gånger och klibbigheten was still standing strong gav jag dock upp och bestämde mig för att aldrig städa igen och åkte hem till mitt dödsstökiga rum...

Istället för att vara bakis och seg igår taggade jag till, gick på solig promenad med Jennifer, åt ost och kex och småplock med migsjälv på altanen och hade tårt- och rosévinsmingel med Ida och Lydia. Och eftersom det är Valborg idag så ska väl minglet fortsätta! Jag har varit lite kluven på vad jag ska göra, vill göra allt men det finns inte tillräckligt tid och Josefin för att hinna allt! Så det ser ut som att det bär mot stan för mingel och sen vidare till amba, juste, utgång på ingång! xD xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0