helgens bestyr

I fredags var ju stressad hela dagen och åkte sedan ut till tyresö på mysig tacomiddag för att sedan dra vidare ända bort till värmdö på festligheter. Vaknade upp sen på morgonen, såg endast en vit gardin av snö och ville bara säga hejdå till hela världen. Efter att världens bästa pappa kämpat dit genom snön med bilen och tagit oss från det som verkligen var bortom civilisationen, där det inte ens fanns tillräckligt med signalstyrka på tvn, och efter en kväll av tyskt importvin och fall från en trappa mm kände jag mig inte i tillstånd för dagens planer. En lördagsbrunch var nämligen inplanerad hos mig men vädret tillät ju inte ens någon kommunal trafik att fungera så den blev flyttad tills idag. Och visst var det fabulöst, en god och ytterst trevlig avslutning på lovet med några snygga väninnor! Nu är jag mätt och glad och inte riktigt redo än att släppa all glamour och svida om från min klänning och klackar medan jag sitter och smått planerar nästkommande event.

och om jag tråkar ut er här så kan ni alltid kika in på min tumblr för lite najs bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0