narre med 18 barre snarre

Igår besegrade jag vad som kändes som domedagen, fem timmars nationella prov i svenska never more.
När jag och jennifer sen hade diskuterat gamla lågstadiet minnen och taggat sommar tog jag mig till Hagaparken, inte för att stalka kungafamiljen utan för en liten photoshoot. Stod i stormvindarna, under en grå himmel i vita, skira klänningar, 3 meter höga klackar, gåshud, vita(läs: BLÅ) ben(jag har ingen normal hudfärg..) och agerade lycklig student framför kameran. Men nu ska jag inte låta som en fitta för det var faktiskt bara jättekul och fotografen var jättetrevlig och kom med massa tips och erfarenheter om foto!
Imorse vaknade jag något förkyldare och med en obeskrivlig verk i kroppen, det är konstigt hur jag ibland får mer träningsverk när jag inte tränar än när jag varit och köttat på gymmet... Gjorde mig själv en dignande frukost med både det ena och det andra. Okej att det inte är min födelsedag än men man kan väl fira lite sin sista dag som sjuttonåring! Jag är så FRUKTANSVÄRT TAGGAD PÅ HELGEN OCH LIVET JUST NU OCH LYSSNAR PÅ EN BRA LISTA OCH MIN HUMOR ÄR VERKLIGEN PÅ TOPP NU! Passade därför på att göra två inspirerande collage för damerna och herrarna som kommer till vita sensationen, njut:
måste själv säga att jag blev ganska nöjd :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0