one of dem interesting inläggs

Alltså min födelsedag närmar sig ju med stormsteg och jag är så lycklig och pigg idag av helt okänd anledning! Det måste varit att jag horade ner mig med matteboken ända in på småtimmarna inatt eller att jag var tvungen att gå upp okristligt tidigt imorse... eller?! Kanske är det för att jag fått ett prov överstökat och att jag nyss besiktigade lokalen, tog anteckningar och mått inför lördagens bravader. Peppen blandas med skräckblandad stress, framför allt inför att domedagen stundar i morgon med längst nationella-prov-helvetet och rädslan för att bli sjuk till helgen, för det FÅR inte hända!

Och när jag gick öve gator mot röda gubbar (like a non-typical svensk) och cruisade igenom stan med bussen blev jag så sugen att sitta och äta en glass ute i solen men nej, kom ju på att jag faktiskt måste vara lite fit imorgon för att jag ska fotas. I studentklänningar, utomhus och allt, jisses, FÅR BARA INTE BLI SJUK annars är allt gött ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0