blaze

Nu har jag återhämtat mig lite efter min verklighetsslap som jag fick igår. Pengar, jobb, skola, förväntningar, träning och ensamheten bara slog mig samtidigt i en andnödsskapande kombination. Utmattad och blöt efter en intesiv runda på stan i försök att skapa perfektion kom jag hem och tog igen det jag antagligen behövde allra mest, sömn! Nu sitter jag och gaskar upp mig med prima, rysk electro och planerar dagsordningen och taggar kvällens mys. Igår satt vi och var okoncentrerade på lektionerna och fick varandra att rådna stup i kvarten så nu kan jag inte säga röd utan att bli en tomat! Mmmm, tomat, ska jag nog ha på min frukostmacka

Och igår vare blaaaze, fuckin 420 ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0