GAAAHH

Så ska det REGNA NU OCKSÅ!!! Herregud. Jag har tagit bort twitter på mobilen för att alla ska slippa min bittra overload men nu måste jag bara avreagera mig någon annanstans än på Ida! Jag kan inte låta bli att vara arg och depp och otaggad på vad som än väntar för det är tillbaka till den gamla vanliga vardagen nu igen. Det har inte ens gått en hel vecka i skolan och jag är redan så trött på att sitta i klassrum och försöka lyssna intensivt och "vara aktiv", det är SKIT! Och sen att åka hem utmattad av inget för att sova, vräka i sig glass ur paketet som en invalid eller bara peta navelludd. Så regnar det också, som grädde på moset. VI BEHÖVER INTE FLER SNIGLAR ATT TRAMPA PÅ. Aja, jag får väl göra det bästa utav det... Det är den livsandan jag behöver få tillbaka! Peace out ma homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0