lycklig

Det är så himla värt när man är så här glad som jag är nu! Ni märker ju hur jag verkligen går i en grov bergochdalbana från en dag till en annan. Men nu bara svassar jag runt i mitt rum med ett stort leende på läpparna, provar mina allra delikataste klänningar och outfits, taggar kommande fester och lyssnar på bästa, mingligaste humörhöjaren. Det bästa är ändå att jag imorgon ska få göra något som jag så länge drömt om och som mitt 15-åriga jag typ skulle amputerat båda benen för. Jag och Harriet (jag kan inte vara mer tacksam!!!!!) ska andas mode, modeller och mingel på en visning på Mercedes-Benz Fashion Week. Att bara få vara där...aah, det är ju så jag vill leva, med mode sprudlande ur alla håll och kanter! FASHION WEEK. Det är nästan lite för mycket att ta in, det här är verkligen en big deal för mig! Så jag är glad, verkligen lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0