bitchin'

Hela den här helgen har varit liksom dimmig och bra saker har gått hand i hand med dåliga saker. Vi var några som avslutade veckan i fredags med avkoppling i Simons utomhusjacuzzi och med lite förfriskningar, och sådant är ju alltid väldigt angenämnt. Efter det tror jag liksom att jag fastnade i den där dimmiga ångan från det varma vattnet och sen kändes det som om jag aldrig riktigt vaknade i lördags förrän vi kom hem på kvällen kalla, frusna och sorgsna men ändå i extas och glädje. Men det var en himlans bra dag jag spenderade med min systerliga syster!! På kvällen var jag hemma och njöt av pappas goda mat och gosade mina katter och kände att det var precis där jag ville vara, vid såna tillfällen förstår jag verkligen inte hur jag ibland bara vill härifrån och lämna allt här!? Trots ett vidrigt lock för örat som gör mig halvdöv finns det anledning att fira idag för ett prov är avklarat, träningen har utförts (mat har även frossats..), men bäst av allt, EN SOMMARRESA TILL MALLIS HAR BOKATS!!!!!!!!! Finns inte ord för att beskriva hur taggad jag är, jag är fucking OVER THE RAINBOW. Ja, jag gillar att ha rikshöga förväntningar, lite så jag rullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0