de får vänta tills det blir vår

Har precis avnjutit mammas nybakade bröd till frukost, inte som om jag skulle behöva äta någonsin igen eftersom jag tröck i mig en treårsförbrukning av chips, godis och naturgodis igår. Har även fått världens mest händelserika bok(.....) Hemsöborna spoilad av pappa, han bestämde sig visst för att berätta de enda fåtal något sånär nervkittlande, nagelbitande delarna i den boken så att nöjet i att läsa den verkligen ligger på noll. Tackar! Jag och jennifer hängde förövrigt på hästfilten i mitt rum igår och skrattade i omgångar av tio minuter tills vi typ fick magrutor. Sååå himla skönt att ha en sistah from another mister fem minuter ifrån sig så man slipper långa resvägar och kyla. Just nu sitter jag och undrar över min nya kollektion blåmärken på mina knän, de liksom bara dyker upp oprovocerat, intressant... Nu ska jag sluta peta navellud och låta intresseklubben vila från sitt antecknande. Jag ska sätta på lite Vit Päls, särskilt Paul Simon, och plocka fram en ny sida hos mig själv - en Josefin som börjar plugga i tid till allt som väntar de kommande veckorna! Detta är revolutionärt. Önska henne lycka till, hon lär behöva det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0