8)

Började året med en vecka med släkten hos mormor, instängd i en stuga på landet med massa choklad. "Jamen det var ju rabatterat så vi köpte ett 5-pack med chokladaskar OCH lite annan choklad, ÄT NU jag behöver inte bli fetare!!" Jaaaah, det är min moster det... Skönt att vara där ett tag men skönare att vara hemma i vårt hus som känns supermysigt. Dock inte lika skönt med skola. MEN efter en omfattande, livsdiskuterande fika med ida och en arktisk promenad med jennifer senare har jag verkligen fuckin rätt inställning till året och jag så gott som vet vad jag vill. I just wanna go APESHIT. Inget jävla trams fan! nog nu. Inget slöseri med livet. Ja jag känner ingen ångeeeer, KÄNNERHURDETBRÄNNERINOMMIG!! Jag har också fuckat verklighetsuppfattningen en aning med Misfits, men det är då man måår


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHA bästa jag sett""""" APE.SHIT. ALLA HUURRUURRURURURU

2012-01-11 @ 17:10:51
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0