hugga ved och skjuta ääelg

Avslutade ännu en skolvecka med att på kvällen åka till norrland. Eller i alla fall till en fest med norrlandstema som låg en bit mot norrtälje och dit man fick åka dubbeldäckare som kändes som om man var på skidresa med klassen. Norrlandsstämningen var ett faktum när man gick den oupplysta, snöiga vägen i vad som kändes som ingenstans och sen kom in i den lilla varma stugan, fylld av glada rop, rutiga skjortor, reflexvästar, björnfittor, magnus uggla-låtar och öl. Jo vars, stämningen var på topp! Sen när tröttheten blev för påtaglig klämde vi in oss alldeles för många i en charmig bil som fungerat både bar och askkopp under kvällen för att ta oss till busstationen där vi stämde in i lite finsång och sen åkte hemåt. Vi somnade i en alldeles för skön säng (jag har fått perspektiv på världen av sängar nu och kan inte tycka att min egna säng är lika skön längre, katastrof) och vaknade till något som lät som vatten som rann i stuprören. Mina förhoppningar om tö och vår släcktes när jag fick veta att det tydligen bara var "elementen som behöver vattnas"! De vart som fan!
hahah norrland asså

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha thor på första bilden! SEXY AND KNOWS IT DAMN IT!

2012-01-28 @ 17:14:50
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: norrlands bruttan

fan snygga vi va då norrland ftw!

2012-01-30 @ 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0