hej grabbar 8)

Fint väder men satig kyla idag, man kan ju inte få allt liksom. Dödströttheten slog till också men jag gick och tränade efter skolan ändå och HÖR OCH HÄPNA det var inte så himla jobbigt! Lyssna nu på min teori: det kanske var för att the båtten of the trötthet and utmaning redan was nådd. Så det som egentligen skulle varit jobbigt as FUCK var inte så mycket jobbigare än den jobbighet jag redan upplevde, allt är relativt.

Åt nyss middag och blev lite fet, hatar när det händer, men förhoppningsvis är det bara temporärt. Sitter även och gör det jag är allra bäst på att göra, nämligen att inte göra det jag borde göra, jag är fan bäst på det!! Funderade en kort stund på att bli golfproffs och tjäna pengar men tydligen är det svårt för att man måste hålla och slå med klubban åt "fel" håll enligt min bror. Jag kan väl slå lika bra från både vänster och höger, inte så att jag brukar gå runt och slå med klubbor så himla ofta på fritiden att jag fått en favorit sida att slå från men visst if you saaay sooo!

På tal om bror min har han nu järn i käften, japp, han har gått och blitt med tandställning och en vit och "osynlig" sådan (som man minsann får betala extra för och jag fick dras med den som ingick i gratiserbjudandet. Jag är inte bitter men där ser man var prioriteringarna ligger!) Nej men jag ska bli hans mästerliga tandställnings-sensei och leda honom längs järnvägen!
känner mig lite såhär nu:
heeej grabbar!

Kommentarer
Postat av: lydia

mitt garv just nu är bara: habbahabbahabbahabba! pga dör här borta

2012-01-31 @ 19:25:35
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0