hemma bra, borta bäst ♥

Kan ju bara säga att Magaluf ÄGDE SÖNDER medan Sverige är kallt, deppigt och känns grått trots att det faktiskt är sol idag. Jag hade verkligen den sjukaste, roligaste, bästa veckan någonsin med mina två sisters och tre andra fina stockholmstjejer! Vi träffade massa bekanta och nya ansikten, hade hela sahara i skorna efter alla turer på stranden på nätterna, dansade och lökade RÖVEN av oss på dansagolvet hos Grabbarna Grus, drack breezers till förbannelse och rökte på ballen, skrattade och åt chips nakna på ballen, låste oss ute på ballen med spisen på där inne, 30 kr shottar, simmade i kristallklart vatten, "har du nycklarna???", "jag reeeeser mig iigeeen", "box i anis ditt KUK", all in sista kvällen, kollade soluppgång med cigg i handen och kom hem halv 7 på morgonen. Kan inte bli mycket bättre! Depressionen skulle vara total om det inte var så att vi ska roadtripa ner till EMMABODA I ÖVERMORGON! Det är inte heller så illa och jag är helt omåttligt taggad just nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0