LIVET <3

Igår var det mingelkväll i amandas partytält och hon och hannah hade ordnat det såå fint så vi kände oss otroligt glamorösa när vi snubblade runt i klackar i det leriga gräset, klänningar, glas med champagne och mojitos och wallaballa, eller vad den nu hette, i handen. Vi blandade drinkar för fulla muggar, dansade till teenage dirtbag, spontant nattbadade och kylde säkert ner mig väldigt lägligt till mallisresan men YÅLÅÅÅ och så sov vi alldeles för många i amandas varma rum. Vaknade och skyfflades hem av bästa pappa och mådde som en grillad flintastek tills jag hade tagit en tupplur på typ två timmar och även fast mitt sinne är stabilt nu går packningen i snigelfart. JAG KAN INTE FÖRSTÅ ATT VI ÅKER IMORGON OCH JAG KOMMER BEFINNA MIG PÅ MALLIS I EN VECKA MED MINA SISTERS!!!!! III WILL LOOOOOSE MYYY MIIIIIND NAANAANAA NANA NAANANA NANA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0