"och nu får du sova huur läängee du vill!"

Hade tänkt att blogga mycket tidigare idag när jag kände mig så fruktansvärt manad där på saltsjöbanan men på nått sätt rann det ut i sanden. Så här ligger jag helt enkelt i sängen och lite påtvingat försöker ta igen det och bara beskådar det som ser ut som insektsbett på mina ben ackompanjerat med min lila kulör och blåmärken.

Igår var bara en sån dag som jag ville göra något uneffortless, så efter skönt, lat häng i kungsan på dagen åkte vi ut till boo. Vi hängde på fotbollsplan med musik ur mobilhögtalare och liveade även on the edge med sparkcyklar på ett skoltak, som jag var för dålig för att komma upp på. Vilket bättre sätt än det att känna in första sommarlovsfeelingen!? Efter en perfekt kväll vaknade jag och Jennifer upp för att kirra en perfekt brunch och bronza till perfekt musik i några timmar tills jag behövde rulla. Hann med ärenden som innefattade ryssvatten och VISAkort samtidigt som jag hann träffa ett gäng andra, softa i solen på stationen med musik i öronen och sedan även anrätta deliciös middag med Ida. Helt enkelt en perfekt första sommarlovsdag i lagom tempo men fortfarande no time wasted.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0